چه ناز و دلبره😍😍 عزیز این اکسسوری اسمش را حضوری سفارش دادین یا اینترنتی؟چند در اومد؟؟
میشه شماره ای آدرسی چیزی از مغازه ای که این اکسسوری اسم را سفارش دادین به منم بدین قیمت بگیرم توی شهرمون یکی هست خیلی گرون میگیره
اسم خودم نور هست، اسم دخترمم گذاشتم آی نور
خیلییی قشنگه😍
خیلی قشنگه عزیزم نامدار باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.