و بالاخره اسم دختر قشنگم شد دلارُز 💕🎀

تصویر
۴ پاسخ

چه ناز و دلبره😍😍 عزیز این اکسسوری اسمش را حضوری سفارش دادین یا اینترنتی؟چند در اومد؟؟
میشه شماره ای آدرسی چیزی از مغازه ای که این اکسسوری اسم را سفارش دادین به منم بدین قیمت بگیرم توی شهرمون یکی هست خیلی گرون میگیره

اسم خودم نور هست، اسم دخترمم گذاشتم آی نور

خیلییی قشنگه😍

خیلی قشنگه عزیزم نامدار باشه

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته ۲ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان پسته مامان پسته ۲ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان Rose مامان Rose ۸ ماهگی