اسم دلارز قشنگه بنظرتون؟

۹ پاسخ

نه قشنگ نیست

طولانیه

منم میخوام دلارز بگیرم خیلی قشنگه به نظرم خاصه🥹

همه اسما قشنگن منتهی خب هر کسی یه سلیقه ای داره
اگ بنظر شما قشنگه و با آوای قشنگ صداش میکنید دیگ از بقیه نظر نخوایید مهم خودتونید

نه خوش آوا نیست

اررره
هم میتونن دلا‌ صداش کنن هم رز 🤭😍

من میخواستم بزارم همه گفتن بدون معنی هست من گوگل زدم چیزی نیومد دیگه منصرف شودم

دلوین هم قشنگه

نه ، سلیقه ای دیگه من کلا از اسم رز بدم میاد و هر اسمی رز داره به نظرم جالب نیست

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته ۲ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان دلسا مامان دلسا ۱۲ ماهگی
مامان Rose مامان Rose ۸ ماهگی
مامان دِلا رُز 🎀




🎀 مامان دِلا رُز 🎀 🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری