نه قشنگ نیست
طولانیه
منم میخوام دلارز بگیرم خیلی قشنگه به نظرم خاصه🥹
همه اسما قشنگن منتهی خب هر کسی یه سلیقه ای داره
اگ بنظر شما قشنگه و با آوای قشنگ صداش میکنید دیگ از بقیه نظر نخوایید مهم خودتونید
نه خوش آوا نیست
اررره
هم میتونن دلا صداش کنن هم رز 🤭😍
من میخواستم بزارم همه گفتن بدون معنی هست من گوگل زدم چیزی نیومد دیگه منصرف شودم
دلوین هم قشنگه
نه ، سلیقه ای دیگه من کلا از اسم رز بدم میاد و هر اسمی رز داره به نظرم جالب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.