فولیک اسید خانه بهداشت داد بهم میتونم بخورم؟
کسی از این قرص میخورد؟

تصویر
۹ پاسخ

سلام مصرف کنید

آره حتما بخور خیلی مهمه

من ت بارداری قرص اهن خارجیشومیخوردم اسمش یادم رف

اره بابا بخور

همینه
۱۶ هفته بری بهداشت بهت آهن و مولتی ویتامین میده

فولسک اسید سه ماه قبل بارداری و سه ماه اول باید بخوری بعدش قطع میشه به جاش اهن جایگزین میشه
برامن از بعد انتی فولیک قطع شد بجاش امگاسه و اهن داد

من قبل انتی میخوردم تو هفته شما دکتر گفت فولیک نخورم دیگه بجاش آهن بخورم

اره همینه

بله منم همینو شبا میخورم

سوال های مرتبط