قرص اسید فولیک بهداشت بهم داده بعد از ناهار باید خورد یا صبحانه ؟

۸ پاسخ

من ویتامین دی رو بعد از صبحونه میخورم و اسید فولیک بعد از شام

من صبحا میخورم

فرقی نمیکنه

بیشتر صبحا

من هر وقت یادم بیاد میخورم

همراه غذا باعث جذب بهتر میشه
من ویتامین دی رو ظهرا با ناهار میخورم اسید فولیکو آخرشب با شام

شیلا قبل خواب

میگن بعد صبحونه جذب بیشتری داره
ولی من همیشه شبا بعد غذا میخورم

سوال های مرتبط