۶ پاسخ

سلام من از کالسکه راضی نبودم

منم گرفتم بنظرم خوبه هنوز استفاده نکردیم اما چشمی ک همچیش خوبه

عروس عمم شوهرم وضع مالیش خویه خداروشکر ولی باز همین مارک گرفته میگ خیلی عالیه قیمتشم نسبت ب بقیع مدلا ک یکسریاشون پول برندشو میگیرن
خیلی خوبع

منم از هرکسی پرسیدم راضی بوده

من گرفتم ولی فعلا استفاده نکردم که نظرمو بگم

من گرفتم اره خوبه در حد پولی ک میدی هس

سوال های مرتبط