سلام من از کالسکه راضی نبودم
منم گرفتم بنظرم خوبه هنوز استفاده نکردیم اما چشمی ک همچیش خوبه
عروس عمم شوهرم وضع مالیش خویه خداروشکر ولی باز همین مارک گرفته میگ خیلی عالیه قیمتشم نسبت ب بقیع مدلا ک یکسریاشون پول برندشو میگیرن
خیلی خوبع
منم از هرکسی پرسیدم راضی بوده
من گرفتم ولی فعلا استفاده نکردم که نظرمو بگم
من گرفتم اره خوبه در حد پولی ک میدی هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.