۶ پاسخ

من برا دختر اولم دلیجان گرفتم خوب بود
ولی الان میگن زیاد خوب نیست (البته فروشنده ها میگن)من خودم ۲ سال و نیم استفاده کردم و برای نی نی بعدی هم سالم هست من فقط برای تنوع رویه اش عوض کردم

کریر زیاد استفاده نمیشه من فقط کالسکه گرفتم.با اغوشی

برای من چیکو با اسکلت دلیجان هست و خیلی راضیم..دلیجان کلا برند خوبیه صندلی غذاش رو هم دارم

من کالسکه گرفتم

دلیجان خوبه ولی خب کریر ب نظرم زیاد استفاده نمیشه

ست‌چیکو‌گرفتم‌خودم🤔

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان نویان 🍼🤱 مامان نویان 🍼🤱 هفته چهلم بارداری