ببین در بازه نزدیک نباید کاهش داشته باشه یا حداقل کاهش فاحش
مثلا اگه برا یکی از ۳۵ بشه ۳۳ یا ۳۴ عیب نداره باز با استراحت و شیاف رو به بهبودی هست ولی خدای نکرده از ۳۵ بشه ۳۰ این جای بررسی داره
چرا من هرچی سونو دادم طول سرویکس ننوشته
من آنتی ۴۰ بود انومالی شد ۳۶ ولی دکتر گفت خوبه جای نگرانی نیست ولی سعی میکنم بیشتر استراحت کنم که پایین تر نیاد خدای نکرده
عزیزم آنومالی سونو میدی که اگر اومده پایین سرکلاژ بشی الان خیلی زوده برای زایمان زودرس
واژینال سونو شدی یا شکمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.