وای مینا چقد حساسی قیز اونا طبیعیه تو توزاد 🫠😘
طبیعیه اگ میتونی قنداقش کن ی قرآن بالا سرش بزار با ی ذره اسپند و ی قیچی رو بزار توی ی نایلون فریزری بزار زیر رختخوابش
عزیزم قنداق کن تابستونه ولی بایه پارچه نازک ململ قنداق کن دستاش اروم ببند تانپره.
طبیعی هست همه نوزادا همینن
قنداق کن اینجوری نمیپره بچه کوچیکه زود میترسه
نه عزیزم پریدنش بخاطر صدا های اطرافشه اما از لرزش دست و پاش فیلم بگیر بعد عادیه تو سن پسر شما چون هنوز ضعف عضله دارن اما فیلم بگیر به دکتر کودکان نشون بده که خیالت راحت شه
واه عزیزم اینا همش عادیه
طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.