ب نظرتون بین این دوتا اسم کدوم بهتره


تیام


نورا

۱۴ پاسخ

تیام بنظرم پسرونه هست

من تاحالا هیچ دختری ندیدم اسمش تیام باشه.ولی پسر تیام زیاد دیدم
اصلا معلومه اسم پسره

تیام اسم‌ پسر هست
نورا اسم دختر
حق انتخابی نمیمونه😐

تیام اسم پسره
مادرشوهرم دوس داره اسم پسرمو بذاریم تیام یعنی چشمام😍😍ولی ما ی اسم دیگ در نظر داریم😀

تیام پسرونه اس

تیدا بنظرم قشنگتر از تیام هستش معنیش هم چشم های مادر میشه

سلام عزیزم.. خودت کدومو بیشتر میپسندی؟ اگه نظر من رو بخوای نــــورا قشنگتره

اتفاقا تیام اسپرته هم دخترونه‌س هم پسرونه خیلیم قشنگهه 🥰😍
بنظرم نورا خیلیی زیاد شده ، فک کنم بچه هامون برن مدرسه اسم نصف کلاس نوراس نصف دیگه‌ش پناه 🤭

نورا 😍

نورا جدیدتر تیام یعنی چشام ب زبون ما

نورا

نورا.

نورا قشنگه

نورا بهتره به نظرم

سوال های مرتبط

مامان اَمیر و اَبرا مامان اَمیر و اَبرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان پناه خانم مامان پناه خانم روزهای ابتدایی تولد