۹ پاسخ

من روز هفتم رفتم دکترم کشید

سلام عزیزم بخیه هاتو اگه عفونت نداشته باشه بعد ده روز میتونی بکشی من ک کشیدم اذیت نشدم

منم ده روزگی کشیدم ولی اصلا درد نداشتم بستگی به بدن خودت داره حتی کمر درد هم ندارم خداروشکر

بستگی ب بدن داره ده روزگی کشیدم یخورده جاش درد میکنه برا من موقع بلن شدن

ده روزگی کشیدم همچنان درد دارم و میسوزه نمیدونم چراااااااا

10 روزگی بخیه میکشن
موقع کشیدن درد نداره

شیاف بزار عزیزم درد رو ک تا خیلی بعد تر هم داره آدم مخصوصا خط عمودی از ناف تا جای بخیه تا ۴ ماه درد داره

بخیه ها و شکم ک اصلا درد ندارن
من اصلا سر دوتا زابمانم بخیه و شکمم درد نگرف
فقط بلند شدن سه چهارروز اول کمر یکم خمه بقیش اوکیه
امروزم دیگ خودم تنها شدم من موندمو خونه و دوتا بچه و کارا
خداروشکر سر پا شدم
ولی بازم بستگی ب بدن دارع

ده روزگی میکشن نه دیگه دردش تموم میشه ولی یکم کمر درد داری اگر زیاد سرپا باشی

سوال های مرتبط

مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی