من روز هفتم رفتم دکترم کشید
سلام عزیزم بخیه هاتو اگه عفونت نداشته باشه بعد ده روز میتونی بکشی من ک کشیدم اذیت نشدم
منم ده روزگی کشیدم ولی اصلا درد نداشتم بستگی به بدن خودت داره حتی کمر درد هم ندارم خداروشکر
بستگی ب بدن داره ده روزگی کشیدم یخورده جاش درد میکنه برا من موقع بلن شدن
ده روزگی کشیدم همچنان درد دارم و میسوزه نمیدونم چراااااااا
10 روزگی بخیه میکشن
موقع کشیدن درد نداره
شیاف بزار عزیزم درد رو ک تا خیلی بعد تر هم داره آدم مخصوصا خط عمودی از ناف تا جای بخیه تا ۴ ماه درد داره
بخیه ها و شکم ک اصلا درد ندارن
من اصلا سر دوتا زابمانم بخیه و شکمم درد نگرف
فقط بلند شدن سه چهارروز اول کمر یکم خمه بقیش اوکیه
امروزم دیگ خودم تنها شدم من موندمو خونه و دوتا بچه و کارا
خداروشکر سر پا شدم
ولی بازم بستگی ب بدن دارع
ده روزگی میکشن نه دیگه دردش تموم میشه ولی یکم کمر درد داری اگر زیاد سرپا باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.