اگه سزارین باشی حتما لازمه.همون موقع که از تخت میخوای بیای پایین ببندی که بخیه ها اذیتت نکنه.بشدت تاثیر داره
من طبیعی بودم از بیمارستان برگشتم بستمش
من از تو بیمارستان واسم بستن
اره اره از همون روز اول شکمت رو ببند اگر برات مهمه ک زود تر شکمت آب بشه
نه عزیزم شکم بند بعد از دو هفته باید ببندی از همون اول نه
نه اصلا تا بیایی خونه چیز اضافه نبر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.