خانوما شکم بند هم لازمه برا ساک بیمارستان خودم؟؟؟

۶ پاسخ

اگه سزارین باشی حتما لازمه.همون موقع که از تخت میخوای بیای پایین ببندی که بخیه ها اذیتت نکنه.بشدت تاثیر داره

من طبیعی بودم از بیمارستان برگشتم بستمش

من از تو بیمارستان واسم بستن

اره اره از همون روز اول شکمت رو ببند اگر برات مهمه ک زود تر شکمت آب بشه

نه عزیزم شکم بند بعد از دو هفته باید ببندی از همون اول نه

نه اصلا تا بیایی خونه چیز اضافه نبر

سوال های مرتبط