سلام خانوما ازچندهفته بایدساک بیمارستان بست

۱۱ پاسخ

من ک هنوز نبستم

من هنوز لباسم نشستم خاعرم میگه ساک ببند میگم زوده لباسم نشستم 😙اخه بیشترزایمانامون زودرسه هممون خاهرم ۳۵هفته خودم ۳۷هفته بودم قبلیم ولی بازم میگم زوده نمدونم چرا

وارد ماه هفت میشین ساکتون باید اماده باشه من دیگه دیروز کامل کردمش دوبار میخواستم زایمان کنم بخاطر انقباضات همش نگران بودم که ساکمو نبستم

من از،۳۵ بستم

من اشتباه کردم و از ۳۰ نبستم
و سر هردو دیگران هول هولکی بستن

من از ۳۳بستم چون احتمال زایمان زودرس دادن به خاطر دیابت بارداری

من سر دخترم از ۳۲ هفته برای نی نی بستم
ولی خودم اورژانسی شدم آخرش نبسته بودم
هی گفتم فلان چیز می‌خوام شوهرم رفت آورد
دونه دونه

توی برنامه‌ی یک زن خوندم نوشته بودم از ۳۳ هفته ولی خیلی زوده
دیگ الان هفتت خوبه ۳۵ کامل شدی ساک رو ببند بسلامتی ان شاالله
منم وارد ۳۵ شدم ب امیدخدااا میبندمش

دیگه از الان ببند عزیزم

کیف بیمارستان چی گرفتی من الان رفتم دیدم کیف نگرفتم 😂😂

از این هفتت

سوال های مرتبط

مامان مهرسام ودلسان مامان مهرسام ودلسان ۲ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار ۱ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه ی خدا👶🩵 مامان معجزه ی خدا👶🩵 ۱ ماهگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان طاهر
حسینی مامان طاهر حسینی ۱۰ ماهگی