منکه مامانم میگفت کم کم ببند
آخرای بارداری سنگین تر میشی نمیتونی قشنگ ببندی و بشوری اذیت میشی
ولی ترسیدم نبستم 🤣گفتم بچم 7ماه میاد به دنیا
منم هنوز نبستم . البته لباساش نشستم هنوز. انشاالله بشورم تواین هفته میبندم
من احتمالا یکی دوهفته دیگه ببندم
من نصفشو بستم خیالم راحت تره
والا منم هنوز نبستم خاهرشوهرم میگفت زودنبند زودمیری بیمارستان یموقع نمیدونم حرفه یا واقعا راسته ازترسم نبستم فعلا البته یکی دوتا کم وکسری داره
همین الان ببند بعدا دیگه حالشو نداری
عزیزم ببند دیگ ۳۴هفته هستی
من بستم هی پسرهام میرن میارن میگن پاشو برو بیارش دیگ الان دیگ بردم قایمش کردم اجیم میگ حالا کاری کن موقعه زایمان هم پیداش نکنیم ما
از هفته دیگه ببندی خوبه.
بالاخره اماده باشه بد نیست
هر موقع خواستی
هر وقت دلت خواست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.