ماماناچندهفتگی بایدساک ببندیم؟

۱۱ پاسخ

منکه مامانم میگفت کم کم ببند
آخرای بارداری سنگین تر میشی نمیتونی قشنگ ببندی و بشوری اذیت میشی
ولی ترسیدم نبستم 🤣گفتم بچم 7ماه میاد به دنیا

منم هنوز نبستم . البته لباساش نشستم هنوز. انشاالله بشورم تواین هفته میبندم

من احتمالا یکی دوهفته دیگه ببندم

من نصفشو بستم خیالم راحت تره

والا منم هنوز نبستم خاهرشوهرم می‌گفت زودنبند زودمیری بیمارستان یموقع نمی‌دونم حرفه یا واقعا راسته ازترسم نبستم فعلا البته یکی دوتا کم وکسری داره

همین الان ببند بعدا دیگه حالشو نداری

عزیزم ببند دیگ ۳۴هفته هستی

من بستم هی پسرهام میرن میارن میگن پاشو برو بیارش دیگ الان دیگ بردم قایمش کردم اجیم میگ حالا کاری کن موقعه زایمان هم پیداش نکنیم ما

از هفته دیگه ببندی خوبه.
بالاخره اماده باشه بد نیست

هر موقع خواستی

هر وقت دلت خواست

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان ایسان مامان ایسان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان دختری💖 مامان دختری💖 ۶ ماهگی
مامان 🩵🪺.amirsam مامان 🩵🪺.amirsam ۸ ماهگی
مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نــ✨ـــورا مامان نــ✨ـــورا ۱۲ ماهگی