خانوما زانو هام به شدت درد میکنه وقتی میشینم برا چیه؟

۷ پاسخ

بهم بگی سزارین؟
سونو گفت یا خودت خواستی

تو طبیعی یا سزارین؟

من از اول بارداری همینم

منمممم🥲

خانوما سلام من رفتم برا وزن جنین گف ۱۹۰۰وزنشه خوبه؟؟

منم همینجورم...ولی فقط یدونه زانوهام...چون زورمو میندازم رو زانوی راست و بلند میشمو میشینم...منم ۸ یا ۹ کیلو اضافه کردم.از وزن نیست...رو زمین زیاد نشین بیشتر بشین رو صندلی و توالت فرنگی و اینا تا یکم آروم بشه...من با روغن زیتون هم ماساژ میدم هرباری بهتر میشه زانوم

شاید وزنت خیلی بالا رفته

سوال های مرتبط