بهم بگی سزارین؟
سونو گفت یا خودت خواستی
تو طبیعی یا سزارین؟
من از اول بارداری همینم
منمممم🥲
خانوما سلام من رفتم برا وزن جنین گف ۱۹۰۰وزنشه خوبه؟؟
منم همینجورم...ولی فقط یدونه زانوهام...چون زورمو میندازم رو زانوی راست و بلند میشمو میشینم...منم ۸ یا ۹ کیلو اضافه کردم.از وزن نیست...رو زمین زیاد نشین بیشتر بشین رو صندلی و توالت فرنگی و اینا تا یکم آروم بشه...من با روغن زیتون هم ماساژ میدم هرباری بهتر میشه زانوم
شاید وزنت خیلی بالا رفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.