فک کنم طبیعی باشه ولی با دکترت حتما درمیون بزار
طبعیه عزیزم سره بچه پایین سنگین شده فشار میادبه واژن
معمولا میگن بخاطر وزن بچه اس و طبیعیه
من درد داشتم ولی تیر نمیکشید وقتایی ک راه میرفتم ی حس سنگینی داشتم یا میخواستم پهلو ب پهلو شم خیلی درد داشتم معاینه شدم گف دهانه رحمت نرم شده آمپول سولفات رو زدن دردم خیلی کم شده
انشاالله ک واسه شما چیزی نیست
درد واژن طبیعیه رحم سنگین شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.