۴ پاسخ

فک کنم طبیعی باشه ولی با دکترت حتما درمیون بزار

طبعیه عزیزم سره بچه پایین سنگین شده فشار میادبه واژن

معمولا میگن بخاطر وزن بچه اس و طبیعیه
من درد داشتم ولی تیر نمی‌کشید وقتایی ک راه میرفتم ی حس سنگینی داشتم یا میخواستم پهلو ب پهلو شم خیلی درد داشتم معاینه شدم گف دهانه رحمت نرم شده آمپول سولفات رو زدن دردم خیلی کم شده
انشاالله ک واسه شما چیزی نیست

درد واژن طبیعیه رحم سنگین شده

سوال های مرتبط