عزیزم اگر همون لحظه افتاده خط دوم مثبته اگر دیر افتاده بهت امید الکی نمیدم بعدش نا امید بشی هروقت بی بی چک پررنگ افتاد برو آزمایش بده اینجوری بتا کمه ادم هی باید تکرار کنی و استرس ب خودت بگی عزیزم
مبااارک بله
اره عزیزم این مثبته چند روز تاخیری؟
وووی عزیزم مبارک باشه 😍😍😍😍🤤🤤🤤🤤
مبارکه عزیزم. چن وقت اقدام بودین؟ مشکلی هم داشتین؟
مبارکه مثبته
ای عزیزدلم بله مثبته بتا بده قشنگ متوجه میشی ولی این دو خط اگر همون لحظه دوتاشده مثبته
فرداصبح یکی دیگه بزن اگه دوخط افتاد برو بتا بده انشالله ک مثبتی
مثبته مبارک باشه😍
حاله دیده میشه ب نظرم مثبت
مبارکهههه
مبارکت باشه گلم مثبتی من 12 روز تاخیر داشتم و2 روزم لکه بینی که لانه گزینی بود بعدش بیبی زدم دیدم باردارم
به نظر مثبت هس☺️مبارک باشه.ولی خب روده.بازم فردابزن روزی ک پررنگ شد برو ازمایش خیالت راحت
مبارکت
چند روز تاخیر؟علایمت چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.