بیبی چک مثبت بشه حتما باید برم برای ازمایش یا لازم نیست؟

۵ پاسخ

من نرفتم تستم مثبت شد الانم خالت تهوع دارم ولی بالا نمیارم قشنگ حس میکنم طرف چپ شکمم پره میخوام سه شنبه برم برا تشکیل قلب

برو بتا بگیر

باید بری حتما

باید ازمایش بدی میزان بتا مشخص بشه ولی زودم نرو ۵ روز بعد از موعد برو که بتا بالا باشه وگرنه دکتر میگه باید تکرار کنی

خب حتمابايد بري ازمايش بدي تا دقيق مطمئن شي ك بارداري

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه💙💙💙 مامان جوجه💙💙💙 هفته سی‌وچهارم بارداری