من نرفتم تستم مثبت شد الانم خالت تهوع دارم ولی بالا نمیارم قشنگ حس میکنم طرف چپ شکمم پره میخوام سه شنبه برم برا تشکیل قلب
برو بتا بگیر
باید بری حتما
باید ازمایش بدی میزان بتا مشخص بشه ولی زودم نرو ۵ روز بعد از موعد برو که بتا بالا باشه وگرنه دکتر میگه باید تکرار کنی
خب حتمابايد بري ازمايش بدي تا دقيق مطمئن شي ك بارداري
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.