مامانا شماهم درد کمر
یعنی بین باسن وکمر اونجا
دارید؟

۹ پاسخ

خیلییی زیاد ...

درددنبالچه ست بله منم دارم

خیلی زیاد

اره عزیزم طبیعی به خاطر بزرگ شدن لگن هست عزیزم

بله شدید

ارهههه

زیاد 🫠

درد دنبالیچس
منم دارم

بلهههه

سوال های مرتبط

مامان نورا وفسقلی مامان نورا وفسقلی روزهای ابتدایی تولد