خانما توی سونوگرافی ۸ هفتگی معلوم میشه خارج از رحمه یا نه

۶ پاسخ

چرا عزیزم
مگه مشکلی داره آزمایش هات
منم استرس شو داشتم
توی چهار پنج هفته گف توی رحمه

عزیزم از اول معلوم میشه تو رحم باشه یا تو فالوپ

اره عزیزم

اره عزیزم

اره زودترم معلوم میشه

اره دیگه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🧸 مامان توت فرنگی🍓🧸 روزهای ابتدایی تولد