۸ پاسخ

منم موندم والا. تو تاحالا دست انبو ۳۵ سانتی دیدی😵‍💫😵‍💫

وای مهرماه زایمان میکنی🩷🫶🏽 ماه تولد من🥺❣️

خیلی دوست دارم بچه دومم مهرماهی بشه یا اصن پاییزی💎🌾❣️

نه دور تا دورش منظورشونه
(محیطش)

حتما خارجیاش این طورند 😂

عزیز میای شخصی

منم ۲۵ مهر زایمان میکنم البته سزارینم ده روز زودتر میشه

زایمانمون باهم ☺

چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آید
مصداق بارز میوه های گهواره است.

خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه، بیا و با پیام پین شده شروع کن✨️
با هم مسیر رشد رو می‌سازیم🌱✌️

آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor

سوال های مرتبط

مامان مهرسا🩷 مامان مهرسا🩷 ۱ ماهگی
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد