منم موندم والا. تو تاحالا دست انبو ۳۵ سانتی دیدی😵💫😵💫
وای مهرماه زایمان میکنی🩷🫶🏽 ماه تولد من🥺❣️
خیلی دوست دارم بچه دومم مهرماهی بشه یا اصن پاییزی💎🌾❣️
نه دور تا دورش منظورشونه
(محیطش)
حتما خارجیاش این طورند 😂
عزیز میای شخصی
منم ۲۵ مهر زایمان میکنم البته سزارینم ده روز زودتر میشه
زایمانمون باهم ☺
چون قافیه تنگ آید، شاعر به جفنگ آید
مصداق بارز میوه های گهواره است.
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه، بیا و با پیام پین شده شروع کن✨️
با هم مسیر رشد رو میسازیم🌱✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.