۶ پاسخ

منم دیروز رفتم معاینه شدم یه سانت بودم به نظرتون کی وقت زایمانم میرسه فعالیت و پیاده روی هم دارم

انشالله بسلامتی بدنیا بیاد و تو بغل بگیریش

دقیقا منم حسِ شما رو دادم مخصوووصا گزینه اخر 😂😂

برای من 9 روز دیگه😶‍🌫️

انشالله بسلامتی بغلش بگیری موقع زایمان برای ماهم دعاکن عزیزم ❤️ 😍 🌹

طبیعی هستین؟
منتظرین درد هاتون شروع بشه یا بدون درد میخواین برین بستری شین؟؟

سوال های مرتبط