استرس گرفتم منم یبار اندازه 2 ساعت لکه بینی داشتم یکشنبه نوبت دارم
واژینال بده
سونو کجا رفتی
ممکنه خطا باشه چند جا برو
اگه میگن تو ۵ هفته مونده باید صبر کنن تا ۹ هفته تموم بشه وارد ۱۰ هفته بشی بعد دوباره چک کنن
اصولا ۹ هفته باز سونو میکنن اگه بازم رشد نداشته باشه میگن سقط
عه چراا تو سونو قلب دیدن
چرا از کجا فهیدی
چند هفته ای مگه تا ۷صبرکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.