خانوما ترشح صورتی یعنی بارداریم پوچه😭😭😭

۱۰ پاسخ

این چ حرفیع اخه عزیزم چ ربطی داره دختر

نه
من ترشح رنگی داشتم ولی خداروشکر بچه سالم بود

ترشح داری یالکه بینی؟

نه ترشح قهوه ای تیره خطرناکه

نه صورتی چیزی نیس منم بارداری قبلیم داشتم ولی خب بازم دکتر بری بهتره فعلا شیاف استفاده کن

نه عزیزم برو دکتر بهت شیاف میده و دارو قطع میشه

من برای سقطم
یهویی ابریزش شدید داشتم و خون قرمز بود باهاش
ولی صورتی احتمالا همون هماتومه
با این استرست راه خوبی در پیش نداری دختر

سریع برو بیمارستان
ترشح کلا خطرناکه

عزیزم چه ربطی داره؟!
شاید هماتوم داری سریع برو اورژانس بیمارستان برات سونو انجام بدن نزاری معاینت کنن

چی کی همچین چیزی گفته

سوال های مرتبط

مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
بهاره بهاره قصد بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری