منم تو هفته های تو داشتم ولی کلا دو روز بود شیاف گذاشتم خوب شد خداروشکر ان شاالله برای توام جیزی نیست
عزیزم ترشح صورتی لکه بینی اینا شاید بخاطر لانه گزینی باشه یاهم هماتوم هرگردی گردو نیست ک نترس ریلکس باش فردا ک جمعس سونوگرافی باز نیست تا شنبه صبرکن برو سونوبده حتما
برو سونو ،یکی از دوستامن خونریزی و درد شکم داشت رفت سونو گفت واسه هماتوم
شیاف میذاری؟
چه ربطی داره دختر هر زمان بری سونو مشخص میشه انشالله همه چیز نرماله
ترشح صورتی یا لکه بینی ربطی ب تشکیل قلب نداره
سونو نرفتی اصلا ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.