خانوما ترشح صورتی داارم یعنی قلب نی نیم تشکیل نشده😭😭

۷ پاسخ

منم تو هفته های تو داشتم ولی کلا دو روز بود شیاف گذاشتم خوب شد خداروشکر ان شاالله برای توام جیزی نیست

عزیزم ترشح صورتی لکه بینی اینا شاید بخاطر لانه گزینی باشه یاهم هماتوم هرگردی گردو نیست ک نترس ریلکس باش فردا ک جمعس سونوگرافی باز نیست تا شنبه صبرکن برو سونوبده حتما

برو سونو ،یکی از دوستامن خونریزی و درد شکم داشت رفت سونو گفت واسه هماتوم

شیاف میذاری؟

چه ربطی داره دختر هر زمان بری سونو مشخص میشه انشالله همه چیز نرماله

ترشح صورتی یا لکه بینی ربطی ب تشکیل قلب نداره

سونو نرفتی اصلا ؟

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷 مامان نیلا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 قصد بارداری