۶ پاسخ

خب هفتت پایین بود دوباره آزمایش بده

آره عجله نکن عزیزم تشکیل نشده بود باید تا هفته ۹تا۱۲ صبر کنی تشکیل میشه

بله قطعا ❤️

چشم به هم بزنی میبینی هفته های بالایی داری واسه چیزای دیگه استرس می‌کشی.استرس نداشته باش از الان بی خیال باش.تو بارداری اگه استرسی باشی خیلی اذیت میشی مثل من

برای من با ۸ روز تاخیر ۳۲ هزار خورده ای بود ،تو چند روز تاخیر داشتی که ،مهم اینه مثبته ،الان دیگه برو برای قلب

کی آزمایش بتا دادی؟

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 هفته یازدهم بارداری
مامان نیلا🩷 مامان نیلا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری