ترشح یه بار باشه که مشکلی نداره
نه بابا برو دکتر بگو شیاف میده بهت
نه چیزی نیست عادیه ولی دکتر حتما برو سونو گرافی بده خیالت راحت بشه منم لکه بینی داشتم گفتن چیزی نیست
نه بابا توهغته های پایین شایعه شاید هماتوم داری یکم استراحت کن پله پایین بالا نکن توالت فرنگی
نه عزیزم چه ربطی داره انشاالله هیچی نیست آروم باش
ان شا الله که چیزی نیست یه سونو برو
ن خدا نکنه ی سونو برو حتمن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.