سطحیداریم
عمیقنه
اره من از اول داشتم🥴
اره😆😆
آره منم دارم تازه بدون جلوگیری
من داشتم ولی از ۳۲ نه مبگن ماه اخر خطرناکه
مخصوصا دختر ۳ماه اخر نداشته باشی بهتره از لحاظ حیا
من ادم هیزی هستم به شوهرم ک نگاه میکنم دلم میخواد رابطه بندازم ولی خودم کنترل میکنم راش نمیدن تو اتاق خوابم میخوابه تو اتاق مهمان😂
ارههه
منم نداشتم سرکلاژی هستم
شما ها مگه تو این دوران حسی ام داشتید🫠
نچ تا الان هیچی
من حتی یکبارم نداشتم ..خدازوشکر. شوهرم خیلی بهم احترام گزاشت تواین شرایط☘️☘️
خیلی خیلی کم
از اولش تا الان شاید۱۰-۱۲بار
از اول داریم🫠
آره بابا من فقط آمینوسنتز هم شده بودم بهم گفتن یه هفته نداشته باش ولی این شوهر دیونمم تا ۳ روز بزور تحمل کرد خودشو روز سوم کارشو کرد😂😂
خیلی دوست دارم داشته باشم ولی اونقدر همه جام درد میکنه حوصلم نمیگیره
خیر الان نه
من نه از اول یه بار رابطه داشتم اونم خیلی سطحی🤭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.