خانومای هم‌هفته من، شما هم انقباض دارین؟

۶ پاسخ

من از هفته 28 بستری میشم بخاطر انقباضاتم انقباضات خوبه بعدا راحت زایمان میکنی استراحت فقط داشته باش ومایعات بخور من سزارینی هستم

آره یهو شکمم سفت میشه درد میگیره

من از هفته ۳۰ تا الان روزی یک یا دوبار انقباض دارم

حتنا برو دکتر شیاف یا اممول میده

ای من بدتر از همه جام درد می‌کنه

چجوری یعنی؟کاذب یا حقیقی؟

سوال های مرتبط

مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی
مامان گل پسرم😍🤍 مامان گل پسرم😍🤍 هفته سی‌وششم بارداری