من از هفته 28 بستری میشم بخاطر انقباضاتم انقباضات خوبه بعدا راحت زایمان میکنی استراحت فقط داشته باش ومایعات بخور من سزارینی هستم
آره یهو شکمم سفت میشه درد میگیره
من از هفته ۳۰ تا الان روزی یک یا دوبار انقباض دارم
حتنا برو دکتر شیاف یا اممول میده
ای من بدتر از همه جام درد میکنه
چجوری یعنی؟کاذب یا حقیقی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.