۳ پاسخ

سونو ۲۸ هفته که رفتم جنین ریز بود، بعد از اون خوردم وقتی اومد دنیا وزن بچه ۳و ۱۵۰ بود دکتر بهم پیشنهاد کرد....

آبگوشت بخور، ماهیچه بخور تاثیرش بیشتره

سلام عزیزم ، من خوردم ، بچم مشکلی نداشته خداروشکر
فقط هم کاکائویی طعمش خوبه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🌙🤍 مامان توت فرنگی🍓🌙🤍 ۳ ماهگی