بنظر من شیر پاستوریزه شیر نیست.. من شیر محلی میدم
شیر بطری خیلی بهتره
اما بیشتر سوپرمارکت ها دارن
اسنپ یا اکالا هم میتونی بزنی
از این بگیر از ماجان بهتر من از این ب دخترم میدم 170 تومنه
ماجان افتضاحه اگه خواسی ازین بطریا بگیر اصلا کارتنی کوچیکا نگیر
هایپر،سوپر مارکت های ماام دارن
هایپر مارکت ها دارن اما بنظرم شیر محلی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.