۷ پاسخ

پسر من لب ب شير نميزنه چند بارم شير پاستوريزه خريدم نخورد دوس دارم شير پاستوريزه ماجان بخرم ميگن جديدا ماجان خوب نيس نميدونم چيكار كنم

شیشه رو بگیر عزیزم دیگه تو این سن خوب نیست

نه شیردادم

برای ۳ سال هست شبر خشکش

هاااا

سلام من نشنیدم شیرخشک ماجان داشته باشه شیرماجان هس ک فروشگاه ها دارن

ماجان شیر خشک داره !؟!
شیر پاستوریزه داره

سوال های مرتبط

مامان سوین و آوین مامان سوین و آوین روزهای ابتدایی تولد
مامان آروین و دلوین مامان آروین و دلوین ۳ سالگی