سلام مامانا کسی به بچش فروگلوبین داده؟

۶ پاسخ

من دادم هیچ مشکلیم نبود دندونشم سیاه نکرد

خیلی سیاه میکنه نده

دندونو سیاه میکنه اینو بده عالیه دندونم سیاه نمیکنه

تصویر

من یه دوره دادم دندونو سیاه میکنه

من میدم

من دادم سیا نمیکنه خیلی خوبه چند ماهی ندادم

سوال های مرتبط

مامان آروین و دلوین مامان آروین و دلوین ۳ سالگی