۴ پاسخ

من پیدرولاکس ولاکتولوزدادم

چندوقته بچتون یبوستع ؟دخترمن ک نزدیک دوساله

چندوقته بچتون یبوستع ؟دخترمن ک نزدیک دوساله

اینو ندادم ولی شربت فیژان دادم شربت انجیره
جدیدا هم جای دارو بهش انجیر خشک و مویز و آلو قیسی اینا میدم خیلی خوبه ..
میوه ها هم عالیه

سوال های مرتبط

مامان سوین و آوین مامان سوین و آوین روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهان مامان ماهان ۳ سالگی