ماهم اسم نی نی رو انتخاب کردیم و گفتیم بزاریم آرمان🥹🩵👶🏻

۱۵ پاسخ

ای جونم مبارکه . اسم شوهر منم ارمانه دوس داشتم نی نیم پسر شد بزارم ایهان که دختر شد گذاشتم نیهان

قشنگه مبارک باشه

خیلی قشنگه😍😍
مبارکه عزیزم خوش نام باشه 🥰🥹🫀😘

خوش نام باشه عزیزم 😍

چرا تا اون حد داشتی؟

اسم پسرت هم قشنگه 🥰

عزیزم ب سلامتی مبارک باشه 💙🩵
خودت بهتری ؟

نامدار باشه عزیزم

بهتر شدی؟

از نی نی برامون عکس بزار

مبارک باشه

خداحفظش کنه براتون

اسم پسر منم آرمان هستش🙂

وایییی قربون اسمش چه اسمه شیکی
داداشه منم ۲۰ سالشه و اسمش آرمانه .اسمیه که هیچ وقت از مد نمیوفته و همیشه به روزه .
حال خودت چه طوره خونریزیت بهتر شد

ای جانم با بچه من هم نام میشه

نامدارباشع ان شاءالله😍🩵

خوش نام باشه انشالله

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱ ماهگی
مامان کیان و رها💝 مامان کیان و رها💝 ۴ ماهگی
مامان پناه👧🏻🎀 مامان پناه👧🏻🎀 ۱ ماهگی
مامان شنتیا مامان شنتیا ۵ ماهگی