۱۷ پاسخ

کاندوووم لااقل همش استرس حاملگی ندارم

ما فعلا هنوز خاهربرادریمونو حفظ کردیم😅😅

کاندوم

طبیعیییی اقا اعتقادی به کاندوم نداره🤣

آمپول سه ماهه زدم

من لوله بندی کردم راحت شدم😅

منم جلوگیری مون طبیعیه
پریودم میشم

ما ۴ سال جلوگيري طبیعی داشتیم خطا نداشت خداروشکر

منم ۷ سال طبیعیه

من از اول ازدواجم طبیعی بوده همسرم بیشتر از من مواظبه

کاندوم

من با کاندومم استرس دارم چه برسه طبیعی😵‍💫

وای منم استرس دارم همسرم کاندوم نمیذاره با جلوگیری طبیعی ام میترسم چون زود میگیره برای من

نه بابا حتما رعایت کن تا دوسال بین بچه هات فاصله باشه بدنت دوباره بازسازی بشه

قرص ال دی میخورم 😐😭

نه بابا ما ۹سال جلوگیری طبیعی داشتیم مشکلی هم نداشتیم

فعلارابطه‌ نداشتیم‌ الحمدالله ولی خیلی میترسم‌ منم🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان مهوا🩷 مامان مهوا🩷 ۵ ماهگی
مامان آریامهر🌙 مامان آریامهر🌙 ۵ ماهگی
مامان سامی💙 و💖 رستا مامان سامی💙 و💖 رستا ۲ سالگی
مامان سامی💙 و💖 رستا مامان سامی💙 و💖 رستا ۲ سالگی
مامان بچه هام مامان بچه هام هفته دهم بارداری