۸ پاسخ

من که شوهرم رفت سر کشتی سرکار تا بیاد هم ۵ماه میشه فعلا رابطه ایی نیست خیالم راحته

ما رابطع نداریم راحتیم خخخ

من چون شیرتوشیرشد😧انقدرمیترسم هم باقرص وهم طبیعی😂😅

من میخوام برم آی یو دی بزارم، فوبیا بارداری گرفتم 🥴چون یکی از نزدیکانمون با جلوگیری طبیعی باردار شده بچه اش هم کوچیکه

قرص زد بارداری استفاده می کنم

فعلا که طبیعی جلوگیری کردم

قرص شیردهی میخورن
یاهم کاندوم
یاهم ایودی

من کاندوم

سوال های مرتبط

مامان سامی💙 و💖 رستا مامان سامی💙 و💖 رستا ۲ سالگی
مامان سامی💙 و💖 رستا مامان سامی💙 و💖 رستا ۲ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱۶ ماهگی
مامان دلوین 🧸🥹 مامان دلوین 🧸🥹 ۱۶ ماهگی
مامان آریامهر🌙 مامان آریامهر🌙 ۵ ماهگی
مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱ سالگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱ سالگی