مامانا بعداز بارداری روش جلوگیریتون چیه؟

۹ پاسخ

دستگاه گذاشتم

وازکتومی😎

من ک بعد سه و نیم ماه هنوزززز بسیاااار درد دارم جای برش و بخیه داخلی در کل پنج شش بار رابطه داشتیم با کاندوم از رابطه میترسم از دردش 😖😖چی بود زایمان طبیعی

هیچی

قرص ال دی و کاندوم اونم حین رابطه یدونه کاندوم ن دو تا 😅

من هیچی

کاندوم

من رفتم آپول زدم الان پشیمونم چون همش لکه بینی دارم

قرص شیردهی

سوال های مرتبط

مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱۸ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱۶ ماهگی
مامان دلوین 🧸🥹 مامان دلوین 🧸🥹 ۱۶ ماهگی
مامان آریامهر🌙 مامان آریامهر🌙 ۵ ماهگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۳ ماهگی