۴ پاسخ

فعلا افتتاح نکردیم 🥴🥴🥴

بنام خدا....ندادن

چه ریسکی میکنی خواهر ، اگه یه درصد بشه چی میکنی ؟؟؟؟
من که تواناییش ندارم ، چون آدم سقط کردنم نیستم بشه باید نگهدارمش ، پس الان حسابی مراقبم

ما ده دوازده سال یبارم ک ا ن د و م نزدیم سوپرایز نشدیم با طبیعی. سر دومی سوپرایز شدیم با جلوگیری شدید دیگه ی مدت پیش گفتم فقط ک ا ن دو م بخر والا هیچ.تازه بهش گفتم بره عمل کنه😅

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🌙 مامان آریامهر🌙 ۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱۶ ماهگی
مامان دلوین 🧸🥹 مامان دلوین 🧸🥹 ۱۶ ماهگی
مامان قند عسل❤️ مامان قند عسل❤️ ۱ سالگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۸ ماهگی