فعلا افتتاح نکردیم 🥴🥴🥴
بنام خدا....ندادن
چه ریسکی میکنی خواهر ، اگه یه درصد بشه چی میکنی ؟؟؟؟
من که تواناییش ندارم ، چون آدم سقط کردنم نیستم بشه باید نگهدارمش ، پس الان حسابی مراقبم
ما ده دوازده سال یبارم ک ا ن د و م نزدیم سوپرایز نشدیم با طبیعی. سر دومی سوپرایز شدیم با جلوگیری شدید دیگه ی مدت پیش گفتم فقط ک ا ن دو م بخر والا هیچ.تازه بهش گفتم بره عمل کنه😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.