۶ پاسخ

من که ایودی گذاشتم البته من بعد از دوماه پریود شدم الان دیگه راحتم همش استرس ندارم البته در کنارش جلوگیری طبیعی هم دارم

بعضی دو ماه بعد میشن بعضی شیش ماه بعد بعضی دوسال بعد نگران نباش

نگران نباش تا دوسال که پریود نشی طبیعی

قدیما میگن بچه دار که میشدیم تا وقتی شیر سینه میدادیم پریود نمی شدیم😂
شاید شما هم همینطور شدی😅

خب یدونه آزمایش خون بده دا

کان.... 😂😂😂خیلی مطمبن واقتصادی

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۶ ماهگی
مامان دلوین 🧸🥹 مامان دلوین 🧸🥹 ۱۶ ماهگی
مامان آریامهر🌙 مامان آریامهر🌙 ۵ ماهگی