۶ پاسخ

چرا نمیتونی استراحت داشته باشی
کار که مهمتر از جون فسقلی نیست که

منم اینجورم بعد وقتی میخوابم عرق میکنم

منم اینطور هستم خودبه خود خودم خیس میکنم بی اختیار ادرار میاد ازم با عطسه کردن باید چکار کنم مایعات هم خیلی میخورم

نشتی کیسه اب اینطوری نیست من سر دختر اولم یه سوراخ کوچیک داشت ولی هر دقیقه از اش اب می تومد یه نوار بزار بشین ببین خیس میسه یا نه

امکان داره کنترل ادرارتو نداری چون منم با عطسه خودمو خراب میکردم بخاطر همین تند تند دسشویی میرم از بس اب هندونه میخورم

فک کنم‌بستری کنن یکی‌دوهفته بعد بچرو بردارن

حتما اگه اینجوری حس میکنی برو تست آمینوشور بده مطمئن بشی
اگه نشتی داشته باشی فک کنم مصرف مایعاتت رو باید خیلی بیشتر کنی و استراحت داشته باشی
هنوز تو ۳۱ هفته ای جا داری تا هفته های بالاتر

سوال های مرتبط