رحم داره تمرین میکنه و آماده میشه برای زایمان .
ماهای اخر میگن این دردا عادیه
اخرین پریودیت تاریخ چندم؟
ان شالله من تاریخ زایمونم ۲۰تیر سونو دادن ماما رفتم بهم گفت تا ۴یا۵زایمون میکنی
عزیزم دیگه بچه کامله حتی زایمانم کنی چیزی نمیشه
منم همینم دقیقا فک کنم عادی باشه چون همه میگن داریم
بچه ات کامله بعضیا قبل تاریخ ک بهشون دادن زایمون میکنن طبیعیه نترس
نه استرس نداشته باش
اروم باش انشالله ب وقتش میری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.