۶ پاسخ

سلام عزیزم خوبین ببخشید سخت نیست با بچه ای که اوتیسم داره دوباره باردار شد؟

منم از ۳۶هفته درد داشتم
همسرم درد پریودی
و استخوان واژنمم خیلی درد میکنه
شنبه ک دکتر معاینم کرد ۱سانت بودم
تازه بهم گفت تا شنبه ک میخوای زایمان سزارین کنی دووم میاری نترس
اینا درد کاذبه
اگه منظم شد دردات میشه درد زایمان
اینا همش ماه درده

منم ۱۹فروردین وقت زایمانمه از الان درد دارن

بله اینا همش طبیعیه... درد زایمان کلا ی طور خاصی هس اینا همش اکثراً از استرس هس

بچه داره می‌ره تو لگنت این درد رو داری

وقت زایمان نیست؟

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی