۱۰ پاسخ

هرچقدر میل داشته باشه یوفتا ۳۰ تا میخوره یوقتا بیشتر

والا من به زور آب میدم خیلی کم میخوره

من با قطره چکان از این بزرگا میدم هر ۲ ساعت ۲۰ تا میدم

۳۰ تا

مامان جون 👀💛
اگه می‌خوای نی‌نی‌ت سالم‌تر و اصولی‌تر غذا بخوره، اینجا دقیقاً به دردت می‌خوره 😍🍲
فرقی نداره کوچولوت: ✨ بدغذاست یا تازه شروع کرده
✨ یا می‌خوای تنوعش بیشتر بشه
حتی اگه: 💛 یبوست داره
💛 رفلاکس داره
💛 یا آلرژی غذایی داره
اینجا کلی ایده غذای خوشمزه و مقوی داری 🥣🍓
🎁 هدیه ویژه:
مشاوره رایگان + برنامه غذایی یک‌روزه 😍
اگه خواستی 👇🏻
👉 @Atena_0422
یا کانال: 👉 @ninifoodartam
✨ بنویس «برنامه رایگان»
روبیکا

من با لیوان میدم سی سی نمیدونم اصلا

۶۰ تا میریزم گاهی همشو میخوره گاهی ۳۰ تاشو میخوره

برا منم سوال بود

میریزم تا۶۰تا هرچی بخوره

گاهی ۶۰گاهی ۳۰

سوال های مرتبط