۳ پاسخ

من دیر شروع کردم از یک وعده دادم و الان روزی ۲ وعده میدم

اوایلش دوبار میدادم بعد شد سه بار
فرنی رو خوب میخوره یک پیاله کوچیک
زرده تخم مرغ آبپز رو اوایل نصف میخورد
الان کامل میخوره
سیب زمینی رو هم زیاد مایل نیس نصف یک سیب زمینی خیلی کوچیک

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻🧿 مامان برسام🩵👶🏻🧿 ۱۲ ماهگی
مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری