من روزی دووعده میدم صبح ساعت ۱۱اینا و شبم ساعت ۸ این وسطا اگه ببینم میل داره میان وعده هم میدم
سلام اراکی های عزیز داخل روبیکا گروه زدم دورهم باشیم و سوالی داشتیم بپرسیم
پیوی پیام بدین تا لینک براتون بفرستم🌸🩷
@Fatii80p
منم میخوام از فردا شروع کنم روزی یبار فرنی بدم
دکتر بخاطر رفلاکس بمن گفت ۳ وعده اصلی دو میان وعده بدم. وسطش هم که شیز میخوره
یه وعده صبح یا ظهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.