۵ پاسخ

من روزی دووعده میدم صبح ساعت ۱۱اینا و شبم ساعت ۸ این وسطا اگه ببینم میل داره میان وعده هم میدم

سلام اراکی های عزیز داخل روبیکا گروه زدم دورهم باشیم و سوالی داشتیم بپرسیم
پیوی پیام بدین تا لینک براتون بفرستم🌸🩷
@Fatii80p

منم میخوام از فردا شروع کنم روزی یبار فرنی بدم

دکتر بخاطر رفلاکس بمن گفت ۳ وعده اصلی دو میان وعده بدم. وسطش هم که شیز میخوره

یه وعده صبح یا ظهر

سوال های مرتبط

مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻🧿 مامان برسام🩵👶🏻🧿 ۱۲ ماهگی