الان میتونی زیریکسالم میشد فقط, باید اول تست حساسیت بگیری
من از ۶ ماهگی ماست میدم شیرم برای فرنی استفاده میکردم از ۱۰ ماهگی هم بعصی موق عا با لیوان کمی میخوره
از یکسالگی لبنیات پاستوریزه مشکلی نداره
از کم شروع کن تست حساسیت بگیر بده گلم الانم میتونیبدی
الان بده دیگه
از یکسال دیگه منم ماست دوس نداره فقط شیر اونم تو فرنی اینامبدم
خیل وقته میتونی بدی بده اشکال نداره که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.