اقا صبوری عاااالیع حتمن برو پیشش
انتی برو تو همون کلینیک افرینش دکتر قاسمی شاگرد دکتر تارا ماه ماه انقد اروم صبور ودقیق وقت میزاره حسابی برات پریتانولوژیستم هست قشنگ طول سرویکس وهمه چیو چک میکنه
بعد هی بمن میگفت برای چی دکترت فلانیه میگفتم بارداریم چون پرخطره میگفت ربطی نداره نمیدونم چرا دکترم اینکارو کرد چون تو ی مجموعه بودن منو فرستاد اونجا بعدش بدکترم گفتم هیچ سونویی تا عمر دارم نمیرم پیشش
من انومالی پیشرفته پیشش رفتم سوادش عالی دقت بیست ولی اخلاق صفر بی ادب وطلبکاره همراهم به هیچ وجه راه نمیده عکس وفیلمم نمیده هزینشم از همه جای مشهد گرونتره معطلیشم بین دو تا سه ساعت گاها چهارساعتم میشه پارسال انومالی پنج تومن گرفت فلش نو بردم میگم فیلمشو بریز یادگاری انقد بی ادب گفت بیکار نیستم بشینم بیست دقیقه فیلمو برات بریزم رو فلش بعدمگفت میدونی چقدر پول دستگامه اگر فلشت الوده باشه فلشم اک اک بود بستشم حتی باز نشده بود حتی ی دونه عکسم از بچم ندارم تو انومالی بعدم بطرز وحشیانه ایی انقدر ضربه زد بشکمم هی میگفتم درد دارم اذیتممیگفت انقد ناز نکن اخر غش کردمتو اتاقش شوهرم اومد بردم تا عمر دارم رفتارای زشتش وبرخورد زشتش وخاطره بدی که دارم یادم نمیره تا دو ماه پنیک بودم تا چندروز شکمم درد میکرد جنین خواب باشه یا پوزیشنش یجوریاشه نتونه ببینه همه چیو خیلی وحشیانه ضربه میزنه بشکم برای اینکه زود میخواد از سرش باز کنه سرش شلوغه من تا عمر دارم یادم نمیره به هیچ کسم توصیش نمیکنم خیلی دکترای بهتر وباتجربه تر مثل عطار وبهادری وشماعی هستن
پیش ثمینه بلورساز برو عالیه کارش
بروصفورا طاهر هم هرچی بگه همونه
پیش هاشمی عطار برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.