بچه تاچند کیلوباشه میتونم طبیعی به دنیا بیارم؟

۶ پاسخ

بالایه چهار

من ۳و ۷۰۰ آوردم

دختر من تو سونو 3700 بود ولی طبیعی اوردم
به دنیا اومد 3300 بود

چهار به بالا سزارین

3700تا4200

فکنم ۴ونیم به بالا سزارین میکنن

سوال های مرتبط