سلام خانما دخترم 5ماه تو فرنیش خرما بزنم بده

۴ پاسخ

من امروز برای تولین بار یه مقدار خذما دادم بهش البته تو فرمیش ریختم و پختم

نه زود 7ماهش رد کنه بد بزن معدش الان اذیت میشه

نه نزن

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی