۷ پاسخ

یه نبات داغ و رازیانه بجوش پهلوهاشم یه شال گرم ببند اگر خوب نشد ببر دکتر

ببرش حمام
طبق تجربم میگم
آروم میشه.

کی واکسن زدی!؟!

دختر منم آروم بود فک کنم پهلوهاش سرما خورده بود شمکش سه بار کار میکرد تب اینا نداش فقط بی قراری میکرد بعد دو روز خودش خوب شد

کولیک اصولا یک ماهگی اوجشه
ولی حتما ببرش دکتر شاید جایی از بدنش درد میکنه

عزیزم سرما نخورده

واکسن زدم اینقد گریه نکرد ک از دیروز خودشو هلاک کرده

سوال های مرتبط